Tiiiisdag

Halloj! Hemma, och trött, som vanligt :) Men jag börjar bli van att gå upp tidigt. Dagen idag har varit bra den med!
Först hade vi engelska och då hade vi typ oförberedd diagnos, eller vi visste om de, men inte vilken dag de skulle va eller så, men det gick bra :) Sen hade vi matte, gick igenom lite och räknade några tal, sen hade vi arbetssätt & lärande och då gick vi runt på olika stationer och skrev ner olika saker på nåra papper, svårt och förklara men det var rätt kul :) Sen var det lunch och efter det svenska, då läste våran svensklärare för oss typ hela tiden, sen disskuterade vi det. Sen slutade vi :) SKön dag, inte så lång heller, slutade vid  14.20 :) Imorn blir det "ända" till 15.20 haha, men de är våran längsta dag ;)

Och så har det regnat i stort sett hela dagen, så när Mikaela och jag skulle åka hem från stationen var våra moppehjälmar gaaanska blöta, Mickis kör och jag sitter bakom och åker snålskjuts, haha nemen hon ville faktiskt skjutsa mig var eviiiiga dag :D

När jag kom hem satte jag mig vid datorn i hopp om att M skulle vara inne på msn, och visst var han det :D
Dock inte precis nu.

Mikaela skrev nyss till mig att hon skulle sätta sig och skriva den där uppsatsläxan vi fick, eller uppsatts och uppsats, man skulle skriva om hur man pluggar och grejs, så jag kanske ska göra som henne nu.

Jag skriver nog sen, eller ikväll, ska och dansa sen med :)

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har du börjat på show? :D

2008-08-29 @ 20:49:23
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0