Sunne 23/7 - 27/7

En myyycket bra semester vill jag lova!

Vi skulle egentligen ha åkt onsdag morgon men eftersom vi visste att vädret skulle bli väldigt bra på onsdagen ville vi vara där ganska tidigt så att vi kunde njuta av vädet hela dagen, så vi åkte tisdg kväll och stannade med husvagnen och sov efter vägen :)

Jag hade egentligen tänkt berätta ganska exakt vad vi gjort, men jag vet inte om jag orkar det. På onsdagen så låg vi vid den fina stranden hela dagen och hade det vädligt skönt :) På kvällen började festivalen som var där ända till söndagen och på scenen var det Noice. Det var dock inget som jag tyckte var sådär jättebra men det fanns mycket annat att göra :))

På torsdagen var det också jättefint väder så då låg vi också på stranden hela dagen :) Äntligen lite sommar! (Det fina vädret har ju dock redan gått över!) Just det är väl inte så mycket att berätta om eftersom att vi bara solade och badade hela dagen :) På kvällen var det Sven-Ingvars på scenen, haha, inget för mig det heller.

På fredagen var vi på Sunne vattenland! :D Kul kul! :D Vad ska jag berätta? Vi åkte och hade kul hela dagen lång :D På kvällen var det Rydell&Quick och det var riktigt bra :)

Lördagen var en stranddag det med! :) Varmt i både luft och vatten! :) Den här gången var det Björn Rosenström på scenen vilket var kanon! :D Längst fram stod vi och tryckte haha.

Ni kan ju gissa vad vi gjorde på söndagen (: Precis, vi låg på stranden nästan hela dagen då med :) Det var härligt även denna dag :) Slutade dock väldigt tråkigt, men jag tänker inte berätta här vad som hände för det har inte med mig eller någon annan i min familj att göra, utan en kompis. Vi åkte iallafall hem vid 15.00 eller något för då var man tvungen att checka ut, stannade i Karlstad på Bergvik och åt och letade soffa på ikea ;) haha. Hittade en som vi tyckte mycket om :D Sen åkte vi hem och så var denna semester slut :)

Tack för dom här dagarna, har varit en kanonbra semester :)

Bilder kommer så småning om! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0