söndag söndag

yeeepp, då är denna söndag snart avklarad då :) Jag har mått sådär idag, hade nog nästan lite feber förut tror jag, och var väldit förkyld men nu mår jag rätt bra igen :) Var iväg och dansade förut, men då mådde jag bra så de var ingen fara :) Och dansen gick grymt bra :D Kändes jättebra och jag är riktigt taggad inför denna terminen och alla tävlingar :D :D

Nu har jag varit barnvakt åt Märtha, har precis lagt henne och det var inte det lättste idag, för inte skulle hon sova inte! Haha, men tillslut somnade hon :)) Nu ska jag snart duscha, sne blir de väl sängen om ett tag. Är så himla trött!

Imorn blir det skola igen, ska bli kul att träffa Mikaela igen :) Hon är bra hon! :) <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0