Skrattanfall

Måndag, mår sisådär! Blev sämre nu på kvällen igen, det är lite tråkigt eftersom Martin antagligen ska komma imorn och att jag ska dansa imorn! :) Men jag hoppas jag blir bättre, får väl lägga mig tidigt ;)

Dagen idag har varit bra :D Stackars Mikaela och Sara säger jag bara. Jag var på flumhumör idag igen, men det är väl bara för att martin ska komma imorn, haha, jag blir sprallig :) Iaf, fick världens skrattanfall på ica, det var lite pinsamt, men det var kul :) Sen satt vi några stycken ur klassen i caffeterian och då började jag med, men det var inte så farligt, haha. Men värst av allt var iaf tåget hem! HAHAHA säger jag bara. Vet inte vad det var med mig då, överskottsenergi kan man nog kalla det haha. Jag var iaf väldigt glad och skrattade så hela tåget hörde. Mikaela och Sara tog nog ett hundratalsbilder tsm så nån rolig bild ska väl komma upp :))

Nu ska jag ta en alevdon och lite nässpray (: hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0