Skrattanfall hela dagen!

Idag har jag allt gjort bort mig! Haha, men lite kul var det, sphär i efterhand, men hjälp vad jag skämdes! Haha, jag Marie och Madde skulle jobba med vårat grupparbete på kulturlektionen. Efter att vi inte kunde hitta fler svar på frågorna i böcker eller på internet så skulle vi ringa. Självklart så fick jag ringa. När dom svarade och jag skulle börja ställa frågorna sp började Marie, Madde och Annso skratta göra massa grimarser, kancka på fönstrena och hålla på och inte kunde jag hålla mig för skratt då heller! Haha, dom ville verkligen få mig att skratta, och dom lyckades! Så när jag stod där och skulle fråga började jag asgarva så jag kunde verkligen inte prata! Tillslut var jag ju tvungen att försöka sansa mig och få tillbaka rösten men det slutade bara med att jag skakade som sjutton på rösten! Haha, undra vad hon trodde om oss egtnligen? Hon som jag pratade med allstå. Det var pinsammare än det låter, men lite kul såhär i efterhand med. Lalalaaa.





Första lektionen imorse var komminikation & utveckling. Jag hade kommunikation idag och himlans vad skoj det var! Haha. Vi började med att dansa en jätteful dans ;o haha, nemen det var kul faktiskt. Bra text hade ju låten iaf, eller vad säger ni Mikaela och Marie? :D Sen lekte vi killevippen på dne letionen med, den där russinleken ni vet. Vad gjorde vi mer tro.. Vi gjorde någon mer lek, orkar inte förklara. :) Sen hade vi arbetssätt&lärande och då skrev vi uppsatts om hur vi lär och sånt. Efter det hade vi idrott, hade typ frisbee, sen var det lunch och sist var det då kultur. :)

På tåget blev det oxå världens skrattanfall! Jag satt och sjöng den där dåliga låten som vi dansade till på kultur nästan hela vägen; HAR NI SETT? (Har ni sett?) HAR NI HÖRT? (Har ni hört?) STOOORSJÖODJURET!! Så himla dålig haha. Sen slutade det med ett väldans långt skrattanfall!

Här hemma har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och halvsovit lite. Skööönt. Imorn ska jag inte försova mig, det gjorde jag imorse. Inte så länge dock, men ändå jobbigt. Imorn är det en ganska skön dag skulle jag tro, jag har för mig det. Jobbigast är att vi har matte. Hate it!

Imorn efter skolan ska jag vara med Maritn :)) Ska till honom. Mamma ska på föräldramöte i Hallsberg så då åker jag med henne då :) Blir bra! :) <3

Blev ett långt inlägg, men idag hade jag verkligen skrivlust :D Pusssvaaa.

PS. EMELIE, OM DU LÄSER DE HÄR, RING MIG SEN NÄR DU HAR DANSAT KLART!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0