Pics :)

Ni kanske kommer ihåg att jag och Hanna var ute och tog massa kort en dag för ett tag sen, innan jag klippte "kort" och färgade och allt. Men här kommer iaf några som jag tycler mycket om :)) Tyvärr inga på Hanna för dom har jag inte fått till den här datorn än :( Men de kommer :D <3






Hanna bara gick över den här stocken utan problem, utan att hålla i sig!
Själv var man helt livrädd! haha. De ser ni ju på bilden ;)
'

När det inte längre fanns något att hålla i sig i så blev det att sätta sig ner och
lixom försöka komma framåt. Hanna nästan sprang över ;o

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

Hej! vad menar du med byta profilbild? grejen är att bilden du har på dig själv ligger i headern, så det är själva headern som som måste ändras då :)

Så det du får göra är antingen kontakta den som gjort headern och be henne/honom att byta. Eller göra en ny header med en ny bild! :)

Jag komemr ha en utlottning av design så snart min vanliga dator fungerar så väljer du det andra alternativet kan det kanske vara ngt? :)

Kram Julia

2008-08-27 @ 22:01:08
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Trevlig blogg.

2008-08-27 @ 22:11:42
URL: http://narmolanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0