Nyklippt (y)

Idag har jag klippt mig :D Blev kanon :) Det är ganska kort och väldigt mörkt brunt :) Eller axellångt men det blir ganska kort om man jämför med förut :) Bild kommer. Jag är iaf supernödj! Sen har jag gått på stan lite idag med, med mamma, joel, Daniel och Märtha. :) Åt på Java och så (: Handlade bara ett smalt svart flätat skäp på H&M, hann inte med så mycket mer :)

När jag kom hem från örebro så åkte jag till Amanda och var med henne och Emmelie :) Pratade massor och kollade på en konstig film ;) Och var på ica vääldigt länge eftersom vi inte kunde bestämma vad vi ville ha för godis.. Hade iaf jättekul :D

Nu sitter jag här hemma och kollar på Tsatsiki med söt-syster! Haha, vad länge sen det var jag såg det. Men nu ska jag gå tillbaka innan hon märker att jag varit borta för länge (; Haha. Bild på hår och skärp kommer :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0