Hej!

Igår orkade jag inte uppdatera, var så himla trött efter första dagen. Numera får jag gå upp 05.30 ist för 06.30, så jag är rätt trött. Gårdagen var iaf mkt bra :) Kommer nog bli 3 roliga år! Visst, klassen kanske hadekunnat vara bättre, men jag har ju dom från laxå, och vi har mkt kul! :) Igår var det bara massa info hela dagen, blev rätt jobbigt efter ett tag. Idag vid 10 började vi med lektioner, hade dock bara två som vi fick sluta tp 1h tidigare på, så det blir en hel del rast. Imorn går vi efter schemat hela dagen, och vi börjar med något som jag inte har en aning om vd det är :) Men det blir nog bra. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, jag har så mkt att berätta egentligen, men jag orkar inte idag :) Det blir en annan dag, jag lovar :) Men nu vet ni hur mina första dagar var :))

Pussss

Kommentarer
Postat av: Ellen

hej! ja va skönt att det värkar bra i hallsberg :) Tänkte skicka nått, men min mobil ligger kvar i örebro, haha typiskt mig. puss o kram

2008-08-20 @ 17:07:40
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0