Godnatt

Nu var det rätt länge sen jag skrev ett "vad-jag-gjort-idag-inlägg" ;) Så här komer ett (y) Måste säga att det kommer vara ett ganska ointressant inlägg men bättre hoppas jag att det ska bli!

Vaknade rätt sent idag vilket var skönt eftersom jag gått upp rätt tidigt hela helgen :) Sen har jag inte direkt gjort något, kollat på film och suttit här! Ja, det var väl knappt värt att berätta, men.

Imorgon så kommer bilden som en tjej som heter Jula redigerat åt mig och även en bild på kjolen jag sydde så ni får se (: Nu ska jag sova, eller kanske kolla på någon film. Jag får se helt enkelt! Hörs imorn, pigga och glada :)

Förresten, det regnar in hos oss :O I mitt rum. Haha nämen, det droppar i ett litet hål i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0