Gällstad!

En mycket bra dag idag! Mamma, jag, Joel och Ellen har varit i Gällstad hela dagen :)) Blev massa shopping :) Åkte vid ungefär åtta imorse och var framme vid elva. Började med lager 157 där jag hittade en hel del :) Sen var vi på fabriken där jag inte köpte något alls. Sen var vi på ngn galleria. Där efter i en Wesc-affär där jag hittade mkt  :) Halva priser på allt plus "ta tre betala för två" :) Sen var vi flera småaffärer som jag inte riktigt kommer ihåg vad dom heter :) Vid fem åkte vi iaf hem. Träffade också världens bästa tvillingar där! Nämligen Anna och Malin :)) Kul kul :) Har saknat er tjejer!

Tack för idag, jättekul! :) <3

klicka på bilderna för att se dom större!
     


Bild ett: Wesc-linne och hallonröda Jenny Hellström chinos.
Bild två: mjukisbyxor från lager.
Bild tre: Wesc-linne och jeans kjol (dr.denim)
Bild fyra: Wesc-munkjacka och samma kjol igen.
Bild fem: over size t-shirt från lager. Har en likadan svart, men mycket större. :) 
Bild sex: Wesc t-shirt, frank dandy trosor, strumpor, scrapbooking-bok

Det var då mina inköp! Tack mammsen. :) <3 jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud va fina dom röda byxorna va, och kjolen!var de från lager? kram

2008-08-20 @ 17:11:33
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0