Ett inlägg om.. Ellen!

Sådär, nu har jag gjort de där tre saker jag skrev förut, ätit våfflor (mkt gott), pratat med ellen och pratat med mamma :)

Det blir inget bodaborg med Emelie och Ellen imorn utan istället så ska jag till Ellen. Ska bli jättekul eftersom det var grymt länge sen vi var! Har saknat henne :) Men det blir ju så på sommaren, när hon varit hemma har jag varit borta och tvärtom. Typiskt! Men imorn åker jag iallafall till henne och då får jag se vad vi hittar på (: Ska iaf bli kul att träffas.

Förresten så har Ellen skaffat blogg! www.ellandellan.blogg.se läs och kommentera!! Då blir hon glad! :) ♥

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kanske kolla på någon film :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tackar! Jag laddade först upp den på devote, och sedan får man skära ut den. Så som man vill ha den! Kramar!

2008-08-06 @ 22:01:54
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: Anonym

Svar: Åh, tack. Vad glad jag blir! Kram!

2008-08-06 @ 22:54:07
Postat av: Linnea

Det tror jag, jag är inte riktigt säker! Kram

2008-08-07 @ 11:20:00
URL: http://linneapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0