En lördagskväll med Linnea

Nu har Linnea åkt, eller gått. Hon skulle hem till sin pojke så :) men det blev iaf ett tag och det var väldigt kul. Massa prat, massa chips och massa päronsoda :D haha. Linnea gånger två som vi brukade kalla oss på nattorientering! Åh, det är minnnen det! Vi pratade oxå om att ha tjejkväll snart, så ni som läser de här, av er som brukar vara med på tjejkvällarna då, när kan ni? :D vore kul, skulle ju träffas alla igen innan skolan började, men det blev ju typ som vanligt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är trött men ändå inte. Kanske blir det någon film :) Är lite sugen på ngn av sällskapsresefilmerna, har ju boxen. Det blir nog en sån, för det är inte en enda social människa inne på msn. Och inga roliga bilddagböcker är uppdaterade, och inga roliga bloggar är uppdaterade. Haha, men det blir nog film :) Om en stund iaf, lallalaa.


visst ät det underbart att vara kär? så himlans glad och sprallig är jag hela tiden! :) M <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

jaha va kul :D men varför sa du inte det? kram

2008-08-31 @ 09:02:54
URL: http://ellandellan.blogg.se/
Postat av: ronja :)

jaadu, jag kan nog inte i helgen men kanske nästa helg :)<3

2008-08-31 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0