Dumma saker.

Allt är dumt just nu :( Eller nej, det är de ju inte egntligen. Men jag kom på att jag ska åka och dansa imorn ca 19.45, och Martin slutar 16.30, så han kan inte komma förens typ 17.30, så det bli ju ingen tid alls. :( Dumt. Men, förhoppningsvis så ska jag till honom på torsdag medans mamma är på föräldramöte :) Hoppas hoppas! ♥

Nu ringer nog Emelie snart, vi har redan haft 2 st krissamtal idag! Och fler lät det bli. Det första samtalet var nog cirkus 2 timmar, men det senatse vad nog baar 10 min. Arga var vi iaf! Vi var inte arga på varandra, utan på en annan, men det tar vi inte här.

Kommentarer
Postat av: emelie

ja det behövdes verkligen, så skönt å prata om det för du förstår vad jag menar och tycker lika!, shit många lär det iallafall bli ibland efter det här uchhh ♥

2008-08-28 @ 21:18:53
Postat av: Nea

Emelie: Ja, men det är jätteskönt att prata med dig med. Eller hur!! Förresten, jag ringer dig ikäll. Ses sen på dansen med. :) <3

2008-08-31 @ 14:26:27
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0