Dopet blev ett dop + bröllop!

Igår var vi bjudna på dop hos en av våra grannar, eller det var i kyrkan. När vi kom dit och satt och väntade på att dom skulle komma in så började den där bröllopslåten och föräldrarna till han som skulle döpas gifte sig samtidigt! Ingen visste om det, så alla blev väldigt förvånade! Men det var roligt :) Grattis!

På kvällen åkte jag till min kusin för vi skulle fira henne eftersom hon fyllt 20 år :) Grattis Tina :D Där var hela släkten, på pappas sida, och det var mycket trevligt :)) Var där ganska sent och när jag kom hem stupade jag i säng, och imorse orkade jag verkligen inte gå upp. Känner mig lite halv seg, men de blir nog bra :) Förresten så fick jag veta igår att jag ska få ett kusinbarn :D kul! (:

Hörs senare :)) Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0