De här med rubrik är svårt

Idag har det tyvärr inte blivit någon bloggning alls, jag har inte varit på humör så jag hade ingen lust att blogga. Men vet ni vad, nu är jag glad igen! Jag har varit ute och gått med min faster och deras hund :) Blir alltid på bättre humör när jag tränar eller så. :)

Idag har jag mest suttit här och kollat runt lite, spelat mariocart på wii och kollat tv. Men som sagt har jag varit lite halv sur hela dagen. Skit samma, nu är jag happy!

Nu ska jag äta våfflor! Me like. Sen ska jag ringa till Ellen och höra hur det blir imorgon, och sen ska jag ringa till mamma :) Vi hörs senare!

♥ Kommer ni ihåg armbanden jag pratade om att jag gjort? Pärlarmbanden ni vet. Jag lovade ju en bild, och här kommer en. Syns inte så jättebra, men jag fick inte någon bra bild på bara armbanden så jag visar dom såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0