dålig uppdatering!

Förlåt för den dåliga uppdateringen den här veckan! Har varit extremt trött hela tiden, haha typ somnat när jag kommit hem. Har inte orkat skriva så mycket :) Men iaf, senast jag skrev avr i onsdags (!) och sen dess har de väl hänt en hel del. I torsdags var det ingen speciellt tror jag, skolan bara där vi lekte och massa ;) Börjar iaf lära känna klassen och det känns faktiskt bra, bättre än jag trodde i början :)

Igår, i fredags var jag på lite (läs: mycket) konstigt humör! Stackars Mikaela säger jag bara. haha! Fast hon var lite flamsig hon med (a) Vi gick runt och skrattade och höll på hela dagen, åt saker som var riktigt tråkiga! haha :D Slutade vid 13.30 och det gick ett tåg 13.33, men det han vi ju såklart inte med så vi fick vänta till 14.41, men men :) Vi hade kul medans vi väntade :D

När jag kom hem så duschade jag och fixade iordning mig och vid 17.00 gick jag ner till stationen och mötte Maritn :) Och jaaa, jag var nervös haha. Jag stog där och väntade och väntade, och tillslut kom tåget :) Vi gick och hyrde två filmer, som jag inte vet vad dom heter ;o och sen gick vi hem till mig och kollade på den första :) Sen gick vi ut en stund men det var iskallt så vi gick hem igen och kollade på den andra filmen som var en skräckfilm :) Fats jag vet inte riktigt om den var läskig, men iaf. hah (a). Vid 22.45 skjutsade Daniel ner mig och Martin till stationen, så åkte Martin tåg hem igen :)) mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0