Bio med mammsing :)

Jag har inte hunnit berätta att jag och mamma var på Sex and the city måndagen innan vi åkte till Sunne!

Vi åkte in till örebro vid 15.00 och gick lite på stan och shoppade lite smått och gott! :) Sen gick vi och hämtade ut biljetterna och därefter åt vi mat på en mysig restaurang, bakpotatis för mig och någon paj för mamma, + fika. :) Vid kvart över sex eller vad et nu var så började filmen och innan det hade vi köpt godis, popcorn och dricka. Åh vilken bra film det var!! Bästa på länge, verkligen! :)

Ska ta kort på det jag shoppade, men jga har kameran hos mamma just nu, och jag är hos pappa :)

Hade iallafall jättekul och mysigt :) Tack för den dagen mamma! :) <3

"gammal" bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0