080808

Idag är det många som gifter sig, hörde jag på radio, bara för att det är 080808. Det har iallafall inte jag gjort. Gift mig alltså, och tur är väl det. ;) Nej, jag har istället ägnat denna regninga dag till tv, eller film rättare sagt som jag skrevom i förra inlägget :) Sen har jag bakat chokladbollar som blev väääldigt goda :) Jag funderar på att prova att göra cupckaes någon dag :)
-Ja, jag tycker om att baka (a)

Sen har jag ätit kräftor idag! Muummms :) Annars har det inte hänt så mycket :) Kollat runt på kläder och smycken på internet, hittade ett fint och enkelt armband på www.cocoo.se, får se om det klickas hem någon gång.

Hanna frågade om vi skulle va imorn, och så blir det nog :) Sen på söndag åker jag till mammi. :)
Hörs imorn. Eller kanske sen :) Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh, tack! kul att höra, det värmer!



kramkram!

2008-08-09 @ 12:01:14
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0