tjugotredje september

Har lyxen att få en extra lång helg den här veckan eftersom vi har studiedagar idag och imorgon! Naturkunskapsprovet igår gick nog riktigt bra tror jag, det var svårt men det kändes ändå som att jag hade rätt så bra koll på det mesta. Slutade redan halv 12 och träffade Amanda en stund innan jag åkte till dansstudion. Träningen gick helt okeeej men jag vet att det är vissa saker som jag måste sätta innan tävlingen och med hjälp av massor av träning innan tävlingen så kommer det gå bra! Kände skillnad redan igår när jag började att koncentrera mig på bara det, så snart är det dags för höstens första tävling och det ser jag fram emot. Efter träningen så hämtade honey mig och vi hade idol/pizza-mys.

Vaknade upp själv imorse eftersom Marcus redan åkt till jobbet så jag tog mig en tur till stan efter frukosten. Köpte present till min lilla höna som fyller hela 5 år på söndag, helt sjukt! Träffade älskling på hans lunch gjorde jag också för att sedan bege mig till dansstudion igen! Hade ett helt galet svettigt träningspass och idag gick det SÅ bra. Nu ska jag kolla på någon film och sedan sova skönt! PUSSS

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0