första september

Antar att det är höst på riktigt nu? Första september och om nio dagar fyller jag 18 år! Har ganska nyss kommit hem från ett jobbigt och svettigt danspass som gick riktigt bra. Är väl inte riktigt inne i hårdträningen än utan får se till att börja träna mer igen eftersom det krävs av den nivån vi faktiskt tävlar på! Har helt klart legat på latsidan under sommaren, men så kan det väl få vara hihi. Var ute på naturkunskapen idag och fångade småfisk och andra vattenkryp i en å, blött och kallt.. Tog skolkort idag också och jag hoppas verkligen att det i alla fall blir okej! Har inte så mycket att skriva egentligen. Träffade mina favoriter igårkväll och slingade hår och åt god mat, mysigt! Förövrigt så saknar jag älskling SUPERMYCKET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0