femtonde september

Sitter just nu framför tvn och småkollar på något program på femman och funderar på att börja plugga.. Har hunnit med en hel del sen sist jag skrev. Framför allt så har jag fyllt 18 år! Känns braaaa haha. Har blivid firad av familj, släkt och vänner och fått massor av fina  saker! Har bland annat fått greasebiljetter i göteborg, epilator så jag kan raka benen utan att skära mig, utav mamma och pappa plus lite smått och gott, en klocka av Marcus familj som jag velat ha hur länge som helst men varit för snål för att köpa hih, presentkort, pengar och två jättefina halsband! Ett från syster och bror där det stod STORASYSTER och ett av älskling där det stod KÄRLEK. Tack ♥ Är jättenöjd med allt och snart ska jag firas av släkten hemma hos mamma också!

I fredags var jag och Marcus på kräftskiva hemma hos Chrizze med med Marcus kompisar, var trevligt! På lördagen tränade jag 10-19 med en koreograf från island som gjorde koreografi till vårat 25-årsjubileum. Var en riktigt, riktigt rolig dag men galet jobbig! På söndagen var det ännu mer träning och kan lova att min kropp är sliten just nu, tränade ju i stort sett varje dag i veckan innan det med, men det är roligt! Åkte till Marcus efter söndagsträningen och mös framför en film!

Har även beställt studentmössa! Det känns bra det, tjohoooooo!

Imorgon har jag prov i mäbehov och ska läsa igenom det nu igen, har ganska bra koll på det känner jag och är ganska mycket egna tankar. Har rätt mycket i skolan just nu.. Prov, redovisningar, inlämningar, och böcker som ska läsas, men antar att det lugnar ner sig lite igen om ett tag. Går ju ut på praktik om ett tag också då jag kommer att vara på ett rehabiliteringshem/daglig verksamhet. Ska bli kul faktiskt! Skolkorten kom idag också och jag kan nog säga att det blev över förväntan bra, skönt det. Puss

     

Kommentarer
Postat av: marcus

snygging! <3

2010-09-15 @ 21:00:19
Postat av: Mamma Sofie

Vilken vacker bild på en vacker tjej! Puss

2010-09-17 @ 20:32:28
Postat av: Anonym

Vilken vacker bild på en vacker tjej! Puss

2010-09-17 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0