tjugosjätte oktober

Helgen har varit mysig och jag har mest bara umgåtts med min finaste. I fredags mös vi till Idol med chips och godis och i lördags var vi på marieberg och fönstershoppade och åt mat med Elin och Niclas! På kvällen åt vi god mat och efterrätt och kollade på en galet läskig film, haha. Skolan är som vanligt, har fått tillbaka två prov, religion och psykologi och betyget blev mvg på båda två, göttttt. Skrev övningsnationella i svenska idag i tre timmar, känner mig faktiskt riktigt nöjd så jag hoppas det gick bra. Annars har jag inget speciellt alls att skriva. Har ångest och en klump i magen... Men jag tror att tankarna angående detta börjar klarna lite, följer magkänslan!! ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0