tionde oktober

Ligger redan nedbäddad i sängen pluggar lite, är helt slut efter helgen. Var ju och tävlade i Lidköping i lördags och det gick KANONBRA! Tobias och jag slutade som 3a i buggen i star elit och som 3a i mixingen! Sjukt bra dag och vi är galet nöjda. Dansen kändes jättebra efteråt men på grund av den hårda konkurransen så har man ju verkligen ingen aning om hur det kommer gå, alla i elitklassen är ju riktigt dukiga, annars skulle man ju inte vara där så det var riktigt roligt att det blev en pallplats, även mixingen gick ju väldigt bra! Nu laddar vi om inför kommande tävlingar!!

Sen har jag varit med älskling hela helgen också, mys! Halsen är fortfarande inte på min sida och jag hatar att ha ont i halsen, borde kankse ha tagit det lite lugnare på träningen förut men vi hade världens roligaste träning med Tobbe Karlsson så det blev som det blev, hihi. Slänger upp några dåliga bilder från gårdagen, inte så lätt att ta kort i det ljuset..





Kommentarer
Postat av: Marie

Faaan va roligt eller! :D grattis! <3

2010-10-10 @ 22:06:31
URL: http://melbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0