tjugofjärde augusti

Nu är det verkligen höst ute! Regnar, blåser och är allmänt grått. Men, visst är hösten ganska mysig.. Onsdag imorgon och då har hälften av skolveckan gått och så är det helg igen, skönt! Pojkvänsmys i helgen som var ♥ och igår var jag och Mikaela en tur till marieberg, köpte ett par skor på scorett som passar bar i det lite kallare vädret. Ordnades circus av gallerian också så när Mikaela åkt hem följde jag med mamma och resten av familjen och tittade på det. Var en massa hästar som var med och nu sitter jag här och snorar, kuljul. Går förhoppningsvis över snart! Annars har det inte hänt så mycket, var och hälsade på kompisar till familjen idag som fick barn i helgen. Måste vara en av världens sötaste bebisar hih. Nu väntar jag på att Marcus ska ringa och sen är dett faktiskt sovdags! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0