sextonde augusti

Sista dagen på sommarlovet börjar lida mot sitt slut, imorgon är det skolstart. Har världens ångest. Vi har ju det ju faktiskt roligt i skolan men tanken att behöva gå upp tidigt på morgonen känns jobbig. Men, det blir bra när man väl kommer in i det. Jag har ju faktiskt en del att se fram emot i höst! Och om mindre än ett år är det jag som tar studenten, spännande. Dom här sista dagarna på lovet har i alla fall varit bra. I fredags fyllde Ellen 20 år så hon firades på Kinan med god mat! Lördagen spenderade jag hemma för att sedan på kvällen åka hem till kära pojkvännen! Lagade mat, åt godis och tittade på film! Igår var Marcus och jag på marieberg och shoppade efter hans match som slutade med seger! Eller, jag shoppade och han var med som smakråd, hihi. Fick med mig en hel del hem som jag är supernöjd med! På kvällen var vi ute och gick och mös. Åkte hem i förmiddgas och idag har jag både slappat och gjort nytta. Nu har jag pysslat om mina naglar lite. Mamma och jag ska sätta oss och kolla på hollywoodfruar med varsin chailatte. Puss

        


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fina ni är! Love

2010-08-22 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0